tazehkandangut

بازیافت لاستیک - تازه کند انگوت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
صنایع ماشین سازی آروین
آدرس
اردبیل-اردبیل
تلفن
091298720152
موبایل
09121001056
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سیستم پیرولیز PYROLISIS SYSTEM یکی از معضلات زیست محیطی وجود آلاینده های با پایه هیدروکربور هاست که به علت سختی تجزیه به مدت زیاد در طبیعت باقی مانده و باعث آلودگی محیط زیست می گردد.از طرفی مسئله بحران انرژی و یافتن منابع تجدید پذیر انرژی ، منجر به ارائه راهکاری جهت بازیافت و تجزیه مواد ضایعاتی ارگانیک گردیده است. در ایران آلودگیهای نفتی و ضایعات ناشی از تولیدات صنایع نفت و پتروشیمی مانند لجن های نفتی در صنایع، ذخیره و انتقال مواد نفتی، خاکهای آلوده نفتی در مجتمع ها و جزایر نفتی ، لاستیک های فرسوده ،ضایعات پلاستیکی و ....حجم بسیار زیادی از این آلاینده های هیدرو کربوری را شامل می شود و حل این مسئله کمک زیادی به تولید انرژی از ضایعات و همچنین پاکیزگی محیط زیست و صرفه جوئی مادی و ... را به همراه خواهد داشت. امروزه در جهان صنعتی، با استفاده از سیستم پیرولیز موفق به تجزیه و استحصال سوخت از مواد پلاستیکی و تایر های ضایعاتی و... گردیده اند.این شرکت با توسعه این روش و تحت اتمسفر خلا و در غیاب اکسیژن موفق به تجزیه مواد ارگانیک موجود در لجن های نفتی، خاکهای آلوده نفتی ،انواع لاستیک و مواد پلاستیکی و... گردیده که با اعمال دماهای مختلف ، مواد هیدروکربنی به گاز تبدیل و با تبرید آن ، سوخت های مختلف قابل استحصال می باشد.
مزایا
1 - مواد هیدروکربوری قابل بازیافت می باشد.
2- در فرآیند بکار برده شده هیچگونه مواد شیمیایی اضافه ای استفاده نمی شود.
3 - در طول فرآیند و بعد از آن هیچگونه آلودگی در خاک ، آب و یا هوا نداریم.
4- نتیجه ی تولیدات ، ارزش اقتصادی بسیار زیادی نسبت به ارزش ضایعات دارد.
5- ارزانترین تکنولوژی بازیافت مواد هیدروکربوری در جهان می باشد.
6- مواد اولیه آن ارزان و تهیه آن بسیار راحت است.
7- 100درصد مواد اولیه به محصولات با ارزش اقتصادی بالا تبدیل می شود.
8- این فرایند قابل اعمال به کلیه مواد با پایه نفت است.
9- فرایند و سیستم ، منبع انرژی جایگزینی برای نفت و گاز می باشد.
صنایع ماشین سازی ونوس (شرکت آروین آدلی فیدار )با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت خط تولید سوخت (بنزین ، گازوئیل ، روغن پیرولیز و ...) از بازیافت لاستیک فرسوده و پلاستیک با طراحی نوین و تکنولوژی روز آلمان آماده اجرای پروژه های خط تولید سوخت های هیدروکربن از بازیافت لاستیک و پلاستیک ، میباشد.
جهت ارتباط با واحد فروش و مسئولین فنی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
09121001056 -09128720152 - 09124172904 www.venussanat.com


کد آگهی : 128243
بازدید : 1862
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1862
Your رای: